Komunikat zlotowy nr 2

„Jeśli tak niewielu mieszczan rozumie piękno przyrody, to pochodzi to stąd, że ją rzadko widzą. Oczy ich przyzwyczajone są spoglądać na sklepy, afisze i na przechodniów. 
Na odwrót ci, którzy bodaj krótka żyli blisko przyrody i którzy nauczyli się odkrywać w niej piękno, potrafią znaleźć nawet w mieście, w końcu najbardziej przykrej ulicy, promienny wycinek nieba.
W pewnym okresie mego życia  musiałem przechodzić codziennie przez most Westminsterski o wschodzie i zachodzie słońca, i prawie zawsze zatrzymywałem się, aby nasycić wzrok wspaniałymi barwami jutrzenki lub zmroku. (…)
Pomyślcie, że chmury również tworzą obrazy, które czasem mogą zachwycić. Mam jeszcze dotąd w pamięci zachód słońca obserwowany przed trzydziestu laty w stepach Afryki Południowej. Co za wspaniały widok!”
(Sir Robert Baden – Powell „Wędrówka do Sukcesu”)

 

ZLOT MAŁOPOLSKIEJ CHORĄGWI HARCERZY

 

Termin: 31.05.2013 – 02.06.2013

Miejsce: Ośrodek na Lubogoszczy

Dla kogo zlot:

– gromad zuchowych

– drużyn harcerskich

– drużyn wędrowniczych

– instruktorów

Koszt zlotu: 40 zł ( w tym koszty noclegu, obiad w sobotę, plakietka zlotowa, materiały do zajęć, przejazd powrotny ze zlotu, ubezpieczenie NNW)

Wpłat można dokonywać na dyżurach 15, 22, 28 maja lub na konto chorągwi po wcześniejszej konsultacji meilowej z komendantem zlotu.

Organizatorzy zapewniają wrzątek do przygotowania posiłków podczas zlotu. Mile widziane zabranie małych kuchenek gazowych gdyż na miejscu zlotu nie można palić kuchni polowej.

 

Ekwipunek dla gromad zuchowych:

– prowiant na dwa śniadania i dwie kolacje

– ekwipunek na biwak z noclegiem w budynku

 

Ekwipunek dla drużyn harcerskich:

– prowiant na dwa śniadania i dwie kolacje

– ekwipunek na biwak z noclegiem w terenie (w tym namioty, karimaty, śpiwory, latarki itp.)

 

Bardzo proszę przeanalizować ilość namiotów na miejscu biwakowym aby nie rozbijać zbędnych namiotów.

Dla instruktorów istnieje możliwość noclegu w budynku po wcześniejszym uzgodnieniu tego z komendantem zlotu. Nocleg w budynku jest dodatkowo płatny.

 

W programie dla drużyn:

– przygoda

– rywalizacja drużyn

– orientacja w terenie

– ćwiczenie hartu ducha i ciała

– taktyka i sprawdzian działania drużyn

 

W programie dla instruktorów:

– integracja środowiska instruktorskiego

– ćwiczenie hartu ducha i ciała

– przygoda

 

Zgłoszenia do 19 maja 2013 na meila komendanta zlotu: pawelpajak@zhr.pl

(w zgłoszeniu należy podać: nazwę drużyny, dane kontaktowe do drużynowego, kompletną listę uczestników zlotu)

 

DO ZOBACZENIA NA ZLOCIE!!!

 

CZUWAJ!
phm. Paweł Pająk HR
komendant zlotu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *