Komunikat zlotowy nr 2

„Jeśli tak niewielu mieszczan rozumie piękno przyrody, to pochodzi to stąd, że ją rzadko widzą. Oczy ich przyzwyczajone są spoglądać na sklepy, afisze i na przechodniów. 
Na odwrót ci, którzy bodaj krótka żyli blisko przyrody i którzy nauczyli się odkrywać w niej piękno, potrafią znaleźć nawet w mieście, w końcu najbardziej przykrej ulicy, promienny wycinek nieba.
W pewnym okresie mego życia  musiałem przechodzić codziennie przez most Westminsterski o wschodzie i zachodzie słońca, i prawie zawsze zatrzymywałem się, aby nasycić wzrok wspaniałymi barwami jutrzenki lub zmroku. (…)
Pomyślcie, że chmury również tworzą obrazy, które czasem mogą zachwycić. Mam jeszcze dotąd w pamięci zachód słońca obserwowany przed trzydziestu laty w stepach Afryki Południowej. Co za wspaniały widok!”
(Sir Robert Baden – Powell „Wędrówka do Sukcesu”)

 

ZLOT MAŁOPOLSKIEJ CHORĄGWI HARCERZY

 

Termin: 31.05.2013 – 02.06.2013

Miejsce: Ośrodek na Lubogoszczy

Dla kogo zlot:

– gromad zuchowych

– drużyn harcerskich

– drużyn wędrowniczych

– instruktorów

Koszt zlotu: 40 zł ( w tym koszty noclegu, obiad w sobotę, plakietka zlotowa, materiały do zajęć, przejazd powrotny ze zlotu, ubezpieczenie NNW)

Wpłat można dokonywać na dyżurach 15, 22, 28 maja lub na konto chorągwi po wcześniejszej konsultacji meilowej z komendantem zlotu.

Organizatorzy zapewniają wrzątek do przygotowania posiłków podczas zlotu. Mile widziane zabranie małych kuchenek gazowych gdyż na miejscu zlotu nie można palić kuchni polowej.

 

Ekwipunek dla gromad zuchowych:

– prowiant na dwa śniadania i dwie kolacje

– ekwipunek na biwak z noclegiem w budynku

 

Ekwipunek dla drużyn harcerskich:

– prowiant na dwa śniadania i dwie kolacje

– ekwipunek na biwak z noclegiem w terenie (w tym namioty, karimaty, śpiwory, latarki itp.)

 

Bardzo proszę przeanalizować ilość namiotów na miejscu biwakowym aby nie rozbijać zbędnych namiotów.

Dla instruktorów istnieje możliwość noclegu w budynku po wcześniejszym uzgodnieniu tego z komendantem zlotu. Nocleg w budynku jest dodatkowo płatny.

 

W programie dla drużyn:

– przygoda

– rywalizacja drużyn

– orientacja w terenie

– ćwiczenie hartu ducha i ciała

– taktyka i sprawdzian działania drużyn

 

W programie dla instruktorów:

– integracja środowiska instruktorskiego

– ćwiczenie hartu ducha i ciała

– przygoda

 

Zgłoszenia do 19 maja 2013 na meila komendanta zlotu: pawelpajak@zhr.pl

(w zgłoszeniu należy podać: nazwę drużyny, dane kontaktowe do drużynowego, kompletną listę uczestników zlotu)

 

DO ZOBACZENIA NA ZLOCIE!!!

 

CZUWAJ!
phm. Paweł Pająk HR
komendant zlotu